Słuchalność RMF FM powyżej 30 proc. Radio Zet ze wzrostem
Słuchalność RMF FM rok do roku spadła z 31,2 proc. do 30,2 proc. (fot. Paweł Wodzyński/East News)
W drugim kwartale 2023 roku RMF FM zmniejszył słuchalność, natomiast wyniki poprawiło Radio Zet.
Jak wynika z badania Radio Track realizowanego przez Kantar, RMF FM zdobył 30,2 proc. udziału w czasie słuchania wobec 31,2 proc. w drugim kwartale 2022 roku. Słuchalność Radia Zet wzrosła z 13,3 proc. do 13,5 proc. Udział na poziomie 4,8 proc. utrzymał Program I Polskiego Radia, a Program II zanotował wzrost z 1,9 proc. do 2 proc.
Czytaj też: W 2022 roku przychody Audytorium 17 spadły o 14 proc.
Wśród rozgłośni ponadregionalnych słuchalność zwiększyły:
- Radio Vox FM – z 3,2 proc. do 3,4 proc.,
- Tok FM – z 3 proc. do 3,1 proc.,
- RMF Classic – z 1,2 proc. do 1,5 proc.
- i Radio Wnet – z 0,1 proc. do 0,2 proc.
Najpopularniejsza sieć radiowa, czyli Eska, zanotowała wzrost udziału z 7,2 proc. do 7,4 proc. Wyniki poprawiły także sieci:
- Radio Plus – z 1,9 proc. do 2 proc.,
- Radio Pogoda – z 1 proc. do 1,5 proc.,
- Meloradio – z 0,9 proc. do 1,2 proc.,
- SuperNova – z 0,6 proc. do 0,8 proc.
- i Chillizet – z 0,2 proc. do 0,3 proc.
Czytaj też: Rusza kolejny radiowy serial dokumentalny Michała Janczury z Tok FM
(KOZ, 15.07.2023)